Profík na zákaznický servis

Jsi mistrem komunikace a moc dobře víš, že zákazník si zaslouží kvalitní a příjemný zákaznický servis? Pak neváhej a přidej se k nám! Největší prodejce obuvi v Evropě Deichmann hledá posilu na oddělení zákaznického servisu.

Co bude tvou pracovní náplní?

• budeš mít na starosti českou a/nebo slovenskou pasivní zákaznickou linku
• rád/a zákazníkům zodpovíš jejich dotazy telefonicky nebo e-mailem
• čeká tě také administrativa související s pozicí

Jak si tě představujeme?

• rád/a komunikuješ, umíš být příjemný/á, máš milé vystupování a sympatický hlas
• navíc jsi pozitivní a práce s lidmi tě nabíjí
• máš organizační schopnosti, umíš se rychle zorientovat a je na tebe spolehnutí
• češtinu/slovenštinu máš v malíčku, nezalekneš se ani angličtiny/němčiny
• počítač je tvůj kamarád a MS OFFICE pro tebe není cizí slovo
• pokud už máš zkušenost s obdobnou pozicí, je to pro tebe velká výhoda

Co ti rádi nabídneme?

• mzdu po zaškolení 27.000,- Kč (za němčinu příplatek)
• 5 týdnů dovolené, 13. plat
• 3x ročně boty dle vlastního výběru zdarma
• zaměstnanecké slevy, multisport kartu a spoustu dalších benefitů
• vstupní a návazná školení a další firemní akce
• velmi příjemné pracovní prostředí s rodinnou atmosférou (přesto se zázemím velké a stabilní společnosti)
• místo výkonu práce Brno
• práce na dobu určitou - zástup za MD, RD
• pracovní doba po - pá 8:00 – 16:30

Pokud si myslíš, že jsi to právě ty, pošli nám svůj životopis v českém/slovenském jazyce spolu s fotografií a s pár řádky, kde nám povíš, proč by tě lákalo pracovat právě u nás.

V případě dotazů nás neváhej kontaktovat na tel. číslech: 543 420 205, 543 423 584.

Kontakt

DEICHMANN-OBUV s.r.o.
Lucie Svánovská