Referent/ka zákaznického servisu

Láká Vás pracovat pro největšího prodejce obuvi v Evropě? Pro naši brněnskou centrálu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Referent/ka zákaznického servisu. Baví Vás komunikace s lidmi? Potom neváhejte a přihlaste se do výběrového řízení.

Co bude Vaší pracovní náplní?

• budete mít na starosti českou a/nebo slovenskou pasivní zákaznickou linku
• komunikace se zákazníky telefonickou formou, prostřednictvím e-mailu a písemné korespondence (dotazy, zpětné vazby, zákaznická podpora e-shopu)
• ostatní administrativa související s pozicí
• občasné překlady z/do NJ

Jak si Vás představujeme?

• min. SŠ, praxe v oboru vítána
• dobrá znalost češtiny/slovenštiny a angličtiny výhodou, znalost němčiny na komunikativní úrovni
• uživatelská úroveň práce s PC (Excel, Word)
• výborné komunikační a organizační schopnosti, pozitivní přístup k lidem a k práci, rychlá orientace v nově zadané problematice, smysl pro zodpovědnost, důslednost při práci
• příjemné, seriózní a milé vystupování, sympatický hlas, ochota učit se novým věcem
• flexibilita, vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu

Co Vám rádi nabídneme?

• nadstandardní platové ohodnocení
• benefity vč. 13. platu a 5 týdnů dovolené
• 3 x ročně obuv zdarma
• zaměstnanecké slevy a bonusový program
• vstupní a návazná školení
• přátelské pracovní prostřední v silné a stabilní mezinárodní společnosti
• místo výkonu práce Brno
• práce na dobu určitou - zástup za MD, RD
• nástup dohodou, možný ihned
• pracovní doba po - pá 8 hod./denně – 8:00 – 16:30

Pokud si myslíte, že jste to právě Vy, pošlete nám svůj životopis v českém/slovenském a německém jazyce spolu s fotografií a s pár řádky, kde nám povíte, proč by Vás lákalo pracovat právě u nás.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. číslech: 543 420 205, 543 423 584.

Kontakt

DEICHMANN-OBUV s.r.o.
Lucie Svánovská